Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στην τουριστική έκθεση IFTM TOP RESA στο Παρίσι

Στην τουριστική έκθεση του Παρισιού IFTM TOP RESA, που πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 8 Οκτωβρίου 2021, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Με την ευκαιρία της επανεκκίνησης του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο από το φετινό καλοκαίρι, αλλά και των αισιόδοξων μηνυμάτων από την επισκεψιμότητα και την αύξηση της δυναμικής της Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική αγορά, η Περιφέρεια επανασυστήνεται στις τουριστικές αγορές ως ένας ασφαλής προορισμός, που μπορεί να προσφέρει μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη, ανταποκρινόμενη έτσι στην ανάγκη αναζήτησης νέων προορισμών που δημιούργησε η τρέχουσα συγκυρία.
Η γαλλική τουριστική αγορά είναι μια από τις σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό. Οι Γάλλοι επισκέπτες δεν βρίσκουν ελκυστικό μόνο το δίπτυχο «ήλιος – θάλασσα», αλλά ενδιαφέρονται περισσότερο για τις μορφές θεματικού τουρισμού που σχετίζονται με τη φύση και τις υπαίθριες δραστηριότητες (outdoor activities).
Για το λόγο αυτό πολύ σημαντική ήταν η συνάντηση των στελεχών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με εκπρόσωπο της αεροπορικής εταιρείας Transavia, μέλος του ομίλου των εταιρειών Air France και KLM, με τον οποίο συζητήθηκε η δυνατότητα απευθείας πτήσεων από Θεσσαλονίκη για Παρίσι αλλά και για άλλες πόλεις της Γαλλίας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, καθόσον η Κεντρική Μακεδονία μπορεί να προσφέρει τουριστικό προϊόν 365 ημερών.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιχειρεί νέο ξεκίνημα, έχοντας στη φαρέτρα της νέο brand name με δυνατό αφήγημα και με νέο οπτικοακουστικό υλικό προβολής. Ξεκινήσαμε την καμπάνια μας με δυναμικό ψηφιακό marketing σε όλα τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα ξεκινήσει η καμπάνια και σε όλα τα μεγάλα περιφερειακά και τοπικά τηλεοπτικά κανάλια και ραδιόφωνα, καθώς και στα μεγαλύτερα κανάλια του εξωτερικού, όπως BBCDeutsche Welle και Travel Channel. Είναι η πρώτη φορά που η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποιεί μια τόσο μεγάλη και συντονισμένη καμπάνια σε τόσα πολλά μέσα ταυτόχρονα και σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα ευνοϊκή συγκυρία της επανεκκίνησης του τουρισμού παγκοσμίως, έχουμε ως στόχο την επανατοποθέτηση της περιοχής μας ως έναν ελκυστικό προορισμό και βασική επιλογή στο σχεδιασμό των τουριστών για την επόμενη σεζόν», δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

sms-marketing.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ