Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας σε εκδηλώσεις για τον εναλλακτικό τουρισμό στη Στοκχόλμη

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την τουριστική προβολή της περιοχής συμμετείχε σε δύο εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, με στόχο τον εναλλακτικό τουρισμό και την προσέγγιση των τουριστών τρίτης ηλικίας (seniors). 
Στην πρώτη εκδήλωση, που είχε τη μορφή εργαστηρίου και στην οποία συμμετείχε και εκπρόσωπος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, πραγματοποιήθηκαν Β2Β συναντήσεις με τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφους που ασχολούνται με τον εναλλακτικό τουρισμό, ενώ έγινε και παρουσίαση του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η  δεύτερη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία της Στοκχόλμης (Kungsträdgården) και αποσκοπούσε στην προβολή προορισμών με παροχές για την τρίτη ηλικία, όπως τα ιαματικά λουτρά. Στην εκδήλωση η Περιφέρεια φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ Σουηδίας, απ’ όπου πέρασαν πάνω από 15.000 επισκέπτες.
Στις εκδηλώσεις η περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας παρουσιάστηκε στους Σουηδούς τουριστικούς πράκτορες και επισκέπτες ως ένας ξεχωριστός τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών που διαθέτει πλούσιο πολιτισμικό, γαστρονομικό και οικολογικό απόθεμα και παρέχει στον μελλοντικό επισκέπτη τη δυνατότητα να αποκτήσει ξεχωριστές βιωματικές και αυθεντικές εμπειρίες. Επίσης στις δύο συναντήσεις διαπιστώθηκε έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα θερμά λουτρά και το φυσικό πλούτο της κεντρικής Μακεδονίας.
Σε δήλωσή του  ο Αντιπεριφερειάρχης  Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος τόνισε: «Οι επισκέπτες από τις Σκανδιναβικές χώρες και ειδικά από τη Σουηδία, αποζητούν ένα διαφορετικό μοντέλο τουρισμού, επιλέγουν να ταξιδεύουν καθ’ όλη την διάρκεια του έτους και έλκονται από ποιοτικές μορφές τουρισμού με ιδιαιτερότητες, μία τάση που υιοθετείται από ολοένα και περισσότερους τουρίστες σε όλη την Ευρώπη.  Η προσέγγιση μιας τέτοιας αγοράς είναι πολύ σημαντική για την κεντρική Μακεδονία, γιατί μας δίνει την ευκαιρία να προωθήσουμε το τουριστικό προϊόν της ευρύτερης περιοχής και να προσελκύσουμε επισκέπτες υψηλού εισοδήματος που ταξιδεύουν εκτός υψηλής περιόδου. Συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη του συνόλου της τοπικής κοινωνίας».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

sms-marketing.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ