Προωθήστε τις προσφορές της επιχείρησης σας μέσω Μαζικών SMS

Έχετε οργανώσει την πώληση ή την εκδήλωση του αιώνα και τώρα ήρθε η ώρα να φέρετε τους πελάτες. Η διαφήμιση μέσω γραπτών μηνυμάτων είναι η απάντηση.

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους καταναλωτές σχετικά με προσφορές, προωθητικές ενέργειες, επερχόμενες εκδηλώσεις και άλλες προσφορές και ευκαιρίες.

Για να είμαστε σαφείς, ίσως έχετε ακούσει τις διαφημίσεις  μέσω γραπτών μηνυμάτων που αναφέρονται ως διαφημιστικά SMS. Πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Το SMS σημαίνει “Short Message Service”, που είναι ένας βιομηχανικός όρος για ένα μήνυμα κειμένου.

Δείτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τον αντίκτυπο της διαφήμισης μέσω κειμένου:

Το 98% των γραπτών μηνυμάτων ανοίγουν.

Το 90% των μηνυμάτων διαβάζεται εντός 3 λεπτών.

Τα ποσοστά μετατροπής των SMS μπορεί να φτάσουν το 45%.

Με βάση τους αριθμούς, η διαφήμιση μέσω γραπτών μηνυμάτων είναι η καλύτερη μέθοδος μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν στο επίκεντρο της προσοχής των πελατών τους.

Τώρα που ξέρετε λίγα περισσότερα για το τι είναι η διαφήμιση μέσω γραπτών μηνυμάτων , ακολουθούν οι πιο σημαντικές πρακτικές διαφήμισης μέσω γραπτών μηνυμάτων.

  1. Οι επαφές σας θα πρέπει να δώσουν τη ρητή συγκατάθεσή τους για να λαμβάνουν τα μηνύματά σας.
  2. Κρατήστε τη διαφήμισή σας με μήνυμα κειμένου σύντομη και γλυκιά

Είναι πάντα καλύτερο να εστιάζετε στο να είστε σύντομοι και να στέλνετε στις επαφές σας κάτι πολύτιμο.

  1. Δώστε προσοχή στη συχνότητα της διαφήμισης των γραπτών μηνυμάτων σας

Οι επαφές σας συμφώνησαν να σας αφήσουν να τους στέλνετε μηνύματα επειδή σας εμπιστεύονται. Ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσετε αυτή την εμπιστοσύνη είναι να μην βομβαρδίζετε τους χρήστες με πάρα πολλά μηνύματα κειμένου.

Να θυμάστε, ο στόχος είναι να φέρνετε και να διατηρείτε επαφές.

  1. Στέλνετε μηνύματα σε κατάλληλες ώρες

Κανείς δεν θέλει να ξυπνήσει με ένα μήνυμα από μια επιχείρηση στις 3 π.μ., ειδικά αν τον ενημερώνει ότι υπάρχει προσφορά δύο προς ένα για ηλεκτρικές σκούπες.

Επιμείνετε στην κοινή λογική όταν σχεδιάζετε πότε θα στέλνετε τα μηνύματά σας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

Storage24
sms-marketing.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ