Έως τις 30 Ιουνίου 2021 παρατείνεται η προθεσμία μέσα στην οποία μπορούν να καταθέτουν τις αιτήσεις τους προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης οι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες που επλήγησαν από την υγειονομική κρίση, όπως έκανε γνωστό ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.
Η απαλλαγή αφορά την περίοδο ισχύος περιοριστικών μέτρων λόγω κορωνοϊού από τις 6 Νοεμβρίου 2020 κι έπειτα. Όπως εξήγησε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, σε περίπτωση που έχουν καταβληθεί ποσά για το διάστημα κατά το οποίο ισχύει η απαλλαγή θα υπάρξει συμψηφισμός με μελλοντικές απαιτήσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο οι επαγγελματίες και επιχειρηματίες που διέκοψαν υποχρεωτικά τη δραστηριότητά τους καλούνται να υποβάλουν αίτηση απαλλαγής δημοτικών τελών ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης (www.thessaloniki.gr), ακολουθώντας τη διαδρομή: αρχική σελίδα – ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ – ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ COVID-19.
«Στηρίξαμε την πραγματική οικονομία από την πρώτη στιγμή και συνεχίζουμε να το κάνουμε με δέσμη μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης και καθολικές απαλλαγές στα δημοτικά τέλη στις κλειστές επιχειρήσεις. Σήμερα, παρατείνουμε κατά ένα μήνα την υποβολή αιτήσεων για απαλλαγές δημοτικών τελών. Και είμαστε εδώ, βάζοντας πλάτη για όσο διάστημα χρειαστεί», τόνισε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.
Όπως ανακοινώθηκε από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες, η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
– Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού (όλες οι σελίδες) ΔΕΗ ή εναλλακτικού παρόχου.
– Έντυπο δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, από το οποίο να προκύπτουν οι ΚΑΔ της επιχείρησης και να τεκμαίρεται η ολοσχερής διακοπή της λειτουργίας της (και η ημερομηνία έναρξης της διακοπής) – Προσοχή: Εκτυπωμένο αντίγραφο ή στιγμιότυπο οθόνης (print screen-screenshot) από το ΕΡΓΑΝΗ. (Δεν απαιτείται όταν η επιχείρηση δεν απασχολεί προσωπικό).
– Στοιχεία Μητρώου/Επιχείρησης από ΤΑΧΙSNET.
Σε αυτό το πλαίσιο οι επαγγελματίες και επιχειρηματίες που διέκοψαν υποχρεωτικά τη δραστηριότητά τους καλούνται να υποβάλουν αίτηση απαλλαγής δημοτικών τελών ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης (www.thessaloniki.gr), ακολουθώντας τη διαδρομή: αρχική σελίδα – ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ – ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ COVID-19.
«Στηρίξαμε την πραγματική οικονομία από την πρώτη στιγμή και συνεχίζουμε να το κάνουμε με δέσμη μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης και καθολικές απαλλαγές στα δημοτικά τέλη στις κλειστές επιχειρήσεις. Σήμερα, παρατείνουμε κατά ένα μήνα την υποβολή αιτήσεων για απαλλαγές δημοτικών τελών. Και είμαστε εδώ, βάζοντας πλάτη για όσο διάστημα χρειαστεί», τόνισε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.
Όπως ανακοινώθηκε από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες, η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
– Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού (όλες οι σελίδες) ΔΕΗ ή εναλλακτικού παρόχου.
– Έντυπο δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, από το οποίο να προκύπτουν οι ΚΑΔ της επιχείρησης και να τεκμαίρεται η ολοσχερής διακοπή της λειτουργίας της (και η ημερομηνία έναρξης της διακοπής) – Προσοχή: Εκτυπωμένο αντίγραφο ή στιγμιότυπο οθόνης (print screen-screenshot) από το ΕΡΓΑΝΗ. (Δεν απαιτείται όταν η επιχείρηση δεν απασχολεί προσωπικό).
– Στοιχεία Μητρώου/Επιχείρησης από ΤΑΧΙSNET.