«Ταξίδι εξοικείωσης» σε Θεσσαλονίκη και Πιερία για ξένους τουριστικούς πράκτορες από την ΠΚΜ

Ταξίδι εξοικείωσης σε Θεσσαλονίκη και Πιερία για τουριστικούς πράκτορες και  μια  δημοσιογράφο-τουριστικό πράκτορα από την Γερμανία, Βουλγαρία, Κάτω Χώρες, Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Τhessaloniki Convention Bureau.
Οι ξένοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης, όπως τον Λευκό Πύργο και το Αρχαιολογικό Μουσείο, να πραγματοποιήσουν συναντήσεις με τοπικούς φορείς και να γνωρίσουν την πολιτισμική και γαστρονομική ταυτότητα της περιοχής. Επίσης είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν και να δουν από κοντά  υποδομές επιλεγμένων ξενοδοχείων, καθώς το ταξίδι εξοικείωσης απευθυνόταν σε επαγγελματίες του τουρισμού που ασχολούνται με τον συνεδριακό τουρισμό.
Ακόμη οι φιλοξενούμενοι  επισκέφτηκαν  την Πιερία, περιηγήθηκαν στο Λιτόχωρο και τις παρυφές του Ολύμπου και απόλαυσαν τις ακτές του Θερμαϊκού κόλπου. Επίσης επισκέφθηκαν τοπικά οινοποιεία, όπου είχαν την εμπειρία της οινογευσίας τοπικών κρασιών, ενώ συμμετείχαν σε γευσιγνωσία παραδοσιακών τοπικών συνταγών.
Να σημειωθεί ότι οι εν λόγω τουριστικοί πράκτορες εργάζονται ή είναι ιδιοκτήτες μεγάλων τουριστικών γραφείων, όπως το Gewoonweg Wandelen, το Go Travel και το Fliegerevent & Incentive.
Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος τόνισε: «Προβάλλουμε την Κεντρική Μακεδονία παρουσιάζοντας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού το τουριστικό προϊόν με θεματικό τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο προβλήθηκαν ξενοδοχεία που υποστηρίζουν με άρτιο τρόπο το συνεδριακό τουρισμό, καθώς διαθέτουν όλη την τεχνολογία και τον εξοπλισμό που απαιτείται για να υποστηρίξουν αυτού του είδους τις εκδηλώσεις. Οι καλεσμένοι απόλαυσαν τη φύση μέσα από διαδρομές περιπατητικές, γνώρισαν τον πολιτισμό και την ιστορία της περιοχής, επισκεφτήκαν χαρακτηριστικούς γαστρονομικούς προορισμούς από την κάθε περιοχή, καθώς και επιλεγμένα οινοποιεία δείχνοντας προς τα έξω το πολυμορφικό τουριστικό προφίλ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Με στόχο πέρα από όλα τα άλλα και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

sms-marketing.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ