Με όρους πολιτικής κινητοποίησης και όχι μιας απλής εκδήλωσης φαίνεται πως αντιμετωπίζει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης τον δεύτερο δημόσιο απολογισμό της, που θα πραγματοποιηθεί από τον δήμαρχο Στέλιο Αγγελούδη το Σάββατο 6 Ιουνίου στο Ολύμπιον.
Στο δημαρχιακό στρατόπεδο γνωρίζουν πολύ καλά ότι το μεγάλο στοίχημα δεν είναι μόνον η παρουσίαση του έργου των πρώτων 2,5 ετών της δημαρχιακής θητείας, αλλά κυρίως η συμμετοχή των πολιτών και το μήνυμα που θα εκπέμψει η εικόνα της αίθουσας.
Και για αυτό τις τελευταίες ημέρες έχει στηθεί μια οργανωμένη επιχείρηση ενημέρωσης και προσέλκυσης των πολιτών, με αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους να έχουν επιστρατεύσει σχεδόν κάθε διαθέσιμο μέσο επικοινωνίας -από αναρτήσεις, stories και βίντεο στα social media μέχρι πιο παραδοσιακές μεθόδους, όπως γραπτά μηνύματα στα κινητά.
Για την οργάνωση αυτής της στρατηγικής και για άλλα ζητήματα που αφορούν τον απολογισμό πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες συναντήσεις αιρετών και στελεχών στο δημαρχείο.
Το κεντρικό μήνυμα είναι σαφές: «2,5 χρόνια μετά συνεχίζουμε μαζί».
Ο ίδιος ο δήμαρχος, μέσω ανάρτησής του, επιχείρησε να δώσει ακριβώς αυτό το στίγμα της συνέχειας και της κοινής διαδρομής με τους πολίτες. «Με δουλειά σε κάθε γειτονιά. Με παρεμβάσεις που αλλάζουν την καθημερινότητα», ανέφερε, καλώντας τους Θεσσαλονικείς σε μια ανοιχτή συζήτηση για «όσα πετύχαμε, όσα προχωρούν και όσα συνεχίζουμε να διεκδικούμε για την πόλη μας».
Η εκδήλωση για τον απολογισμό πεπραγμένων θα πραγματοποιηθεί στις 11.30 το πρωί και θα δομηθεί στη βάση ενός βίντεο που θα παρουσιάζει τις κεντρικές παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής.
Β.Ζ.






